سه نوع تفکر در مورد لینک های متنوع موجود در یک صفحه شامل مطلب وجود دارد.
اجازه بدهید رنک صفحه را بر اساس مثال فرضی 100 امتیاز (صرفا جهت روشنتر شدن موضوع) و وجود 10 لینک در صفحه تقسیم بندی کنیم (شامل 9 لینک مختلف و دو لینک مشابه)
صفحه با 2 لینک، 20 امتیاز از رنک صفحه را بدست می آورد.
صفحه 11.11 امتیاز از رنک صفحه را بدست می آورد (یعنی 100 امتیاز تقسیم بر 9) و بر حسب anchor text (فرض کنید دو لینک anchor text های متفاوتی دارند) هر کدام نیمی از حالت نرمال را بدست آورده اند.
صفحه 11.11 امتیاز از رنک صفحه را بدست می آورد و فقط anchor text لینک اول به عنوان معیار رنک استفاده می شود (یعنی لینک دوم نادیده گرفته شود).
پاسخ قطعی در این مورد وجود ندارد (تا جاییکه من اطلاع دارم) بنابراین من به سمت گزینه دوم حرکت می کنم. این امر تاثیر مستقیمی بر سئو داشته و باعث می شود که تلاش خوبی شکل بگیرد و برای هر صفحه فقط یک لینک داخلی در نظر گرفته شود اما این چیزی نیست که من خودم را درگیرش کنم.
شاید مثال را درست درک نکرده باشید، به همین سبب یک توضیح کلی میدهم برای شما دوستان عزیزم :
در هر سایت صفحاتی با رنک بالاتر وجود دارند (حتما می دانید که گوگل برای هر صفحه یک رنک در نظر میگیرد و همه جای سایت رنک ثابتی ندارد) .حال اگر شما در صفحات دارای رنک بیشتر صفحات دیگر را لینک کنید این رنک به ان ها هم می تواند کم کم منتقل شود.
نمونه بارز این اتفاق در زمانی است که سایت شما تازه راه اندازی شده است. همان طور که من در سایر مقالات مربوط به آموزش سئو سایت گفتم و حتما دیده اید که اولین صفحه ای که رنک می گیرد عموما صفحه اصلی است و البته بیشترین رنک در بین صفحات سایت را هم عموما همین صفحه دارد. و این به دلیل این است که بیش از 80% صفحات داخلی سایت به صفحه اصلی لینک داده اند …
درود بر شما دوستان همیشگی نیوسئو و امیر قمصری
چیزی حدود یک سال است که تصمیم بر آن داشتم تا براساس صدها درخواست ایمیلی و ده ها تماس تلفنی ، کتاب آموزش سئو سایت شامل مقالات تولید شده در سایت نیوسئو در اختیار عموم قرار دهم که به راحتی بتوانند به صورت آفلاین در منزل،مترو،اتوبوس،ماشین،قطار و حتی در میهمانی ها و کتابخانه هایی که دسترسی به اینترنت در آن مقدور نیست ، به بهترین شکل ممکن سئو بیاموزند و از آن در پیشرفت شغل اینترنتی خود بهره ببرند.
به همین سبب در اولین اقدام برای ساخت کتاب آموزش سئو سایت، تصمیم گرفتم بخش بسیار مهم و جذاب سوالات متداول سئو را انتخاب کنم.این کتاب که در اصل به صورت کتاب آموزش سئو pdf تهیه شده است حاصل سال ها تجربه در زمینه آموزش سئو سایت است و در واقع همانطور که می دانید از بهترین روش آموزشی در دنیا که اساتید دانشگاه های ایران هم به شدت بر روی آن اصرار دارند، یعنی پرسش و پاسخ استفاده کرده است.
بی شک این کتاب پاسخ صدها سوال شما در زمینه سئو را به بهترین شکل ممکن داده است و می توانید با مطالعه دقیق آن از خیلی ها در سئو سایت سبقت بگیرید …
این نسخه از کتاب ویرایش اول بوده که انشاالله در ویرایش های بعدی این نسخه، محتوای جدید و متفاوتی هم به آن افزوده خواهد شد.
حجم کتاب 4 مگابایت بوده و 145 صفحه دارد . شما می توانید از اینجا فهرست عناوین کتاب آموزش سئو سایت را مشاهده نمایید .
منبع : سئو سایت
وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور طبق ابلاغ مورخ 1393/12/20 دستگاههای اجرایی را موظف به پیادهسازی نظام حسابداری بخش عمومی یا همان حسابداری تعهدی از ابتدای سال 1394، کرده است. قطعا هدف از انجام این کار ارتقاء کیفیت نظارت مالی بر دستگاههای دولتی است.
شرکت سیستم های طلایی شرق با درک دغدغه های دستگاه های مختلف دولتی نسبت به اجرایی شدن حسابداری تعهدی در دستگاههای دولتی، و با بیش از یک دهه تجرب موفق در زمینه تولید نرم افزارهای گوناگون و عرضه آن به بیش از 25 ارگان دولتی با رزومه ای فوق العاده و غیرقابل انکار، نرم افزار حسابداری تعهدی خویش را با امکانات ذیل در اختیار کارفرمایان محترم قرار خواهد داد.
شرکت سیستم های طلایی شرق دارای رتبه 4 در تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری در طرح تشخیص صلاحیت و طبقه بندی شرکت های داده ورزی توسط شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد.
جداول پایه و اطلاعات سیستم در این نرم افزار به صورت زیر می باشد :
بی شک نرم افزار سناما که با این امکانات در اختبار کارفرمایان محترم قرار گرفته است، هچون سایر نرم افزارهای شرکت سیستم های طلایی شرق، در ایران بی بدیل بوده و برای ساخت آن سعی شده است تمامی نیازهای مشتریان در زمینه حسابداری تعهدی در دستگاههای دولتی در نظر گرفته شود .