ساخت بک لینک برای سایت ها شامل قوانینی می باشد که در مبحث آموزش سئو باید آن را بیاموزید. امروز می خواهیم درباره این قوانین لینک سازی صحبت کنیم. بر کسی پوشیده نیست که لینک ها یکی از 3 فاکتور رنک دهی برتر در گوگل هستند و می توانند مزیت های زیادی برای وب سایت شما داشته باشند. اما موارد گیج کننده ای درباره اینکه چه مواردی برای ساخت بک لینک مفید هستند و چه مواردی نه، وجود دارد. امیدوارم این مقاله به شما کمک کند جواب سوالات خود را بیابید.
کسب و کارهای امروز به حضور در دنیای آنلاین و ارتباط با میلیون ها مشتری از این طریق نیاز دارند. اما برای دیده شدن در میان هزاران وب سایت رقیب در گوگل، باید بر روی سئو سایت خود کار کنند. در حقیقت سئو به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید خود را به رتبه های برتر و لینک 1 گوگل برسانید. برای این موضوع به شرکت در یک دوره آموزش سئو نیاز دارید تا بدانید چه کارهایی باید انجام دهید تا در دنیای وب مانند سایت های بزرگ همچون دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و... نتیجه های شگفت انگیز بگیرید.
بررسی کیفیت صفحات وب توسط گوگل چگونه انجام می شود؟
در این مقاله آموزش سئو می خواهیم توضیح دهیم که گوگل چطور بی کیفیت بودن صفحات را تشخیص می دهد و اینکه با توجه به این مسئله، چطور می توانیم وب سایت خود را بهینه کنیم.
"کیفیت" برای گوگل به چه معنا است؟
گوگل برای تشخیص صفحات بی کیفیت و باکیفیت و یا ارزیابی کیفیت وب سایت ها، فاکتورهای خاصی را مدنظر دارد. شما احتمالا با برخی از این فاکتورها آشنایی دارید ولی برخی از آنها را نمی شناسید. با ما همراه باشید تا برخی از این فاکتورها را به شما معرفی کنیم.
بازاریابی ویدئویی (video marketing) سریع ترین راه برای توضیح ویژگی های خاص محصولات شما می باشد و به شما این امکان را می دهد تا به لطف محبوبیت پلتفرم های قدرتمند بازاریابی ویدئویی، از مخاطبین بیشتر و گسترده تری استفاده کرده و فروش و تبدیل های خود را افزایش دهید.
اما آیا بازگشت سرمایه یا ROI در عملیات ویدئو مارکتینگ به سادگی امکان پذیر است؟
این روزها، همه شرکت ها بالاخره با روشهای گوناگون، تکنیک های بازاریابی ویدئویی را اجرایی می کنند. آنها این کار را با پخش ویدئوهایی در رابطه با رضایت و نظرات مشتریان، یا ساخت ویدئوهای آموزشی انجام می دهند (در قالب وبینارها و دوره ها). به هر حال امروزه شاهد محتوای ویدئویی بسیاری هستیم که برندهای گوناگون آنها را می سازند.
اما چقدر از این شرکت ها نتایج ملموس و واقعی از تولید این ویدئوها به دست آورده اند؟ در بازاریابی ویدئویی، ROI واقعی چیست؟ آیا بازگشت سرمایه تنها منوط به سرمایه گذاری های کلان در تولید ویدئو و تبلیغات ویدئویی است؟
درد زانو برای بسیاری از افراد یکی از مشکلات رایج است. این مشکل میتواند در نتیجه فعالیتهای روزمره، ورزش، صدمات یا علل دیگری رخ دهد. در حالی که وجود روشهای مختلف درمانی برای کاهش درد زانو وجود دارد، همیشه در جستجوی جدیدترین و بهترین روشها هستیم.