مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

چگونه شغل خود را در گوگل ثبت کنیم؟ - ثبت شغل در مشاغل تبریز

در عصر دیجیتال و تکنولوژی، همه چیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. تبلیغات و بهبود کسب و کارها هم از این قاعده مستثنی نیست. امروزه تبلیغات به روش های متفاوتی نسبت به روش های سنتی و قدیمی خود انجام می شود. آنچه که اهمیت دارد، جذب مشتری و در نتیجه کسب درآمد بیشتر نسبت به قبل می باشد. به همین دلیل تبلیغات درست و هدفمند، می تواند مرحله ی شروع تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل شود. با سامانه مشاغل تبریز همراه باشید تا با یکی از روش های تبلیغات ارزان و موثر در فضای مجازی آشنا شویم. 

 

چگونه شغل خود را در گوگل ثبت کنیم؟

سایت تبلیغات مشاغل، ارزانترین روش حضور در گوگل

همانطور که می دانید، فضای اینترنت و کسب و کار دیجیتال به یک پیش نیاز مهم و حیاتی به نام "حضور در گوگل" وابسته است. حضور در گوگل و داشتن یک لینک با "کلمه ی کلیدی مخصوص شغل شما" همان چیزیست که "دیجیتال مارکتینگ" با آن آغاز می شود. طراحی وبسایت و خرید دامنه اولین راه حل است که نیازمند هزینه هایی مانند طراحی وبسایت، سئو و بهینه سازی، هاست و فضای ابری و در نهایت یک دامنه می باشد. اما امروز با یک راه جدید دیگری پیش شما آمده ایم به نام : سایت تبلیغات مشاغل!

بله! سایت یا همان سامانه های اطلاعاتی مشاغل که با یک دهم هزینه ی طراحی و راه اندازی وبسایت، یک صفحه ی مجزا برای کسب و کار شما، نام و اطلاعات شما را وارد گوگل می کنند تا هر کسی به راحتی با جستجوی نام شغل شما، به تمامی اطلاعات شما دست پیدا کند.

تبلیغات مشاغل با تفکیک  شهر

سایت های تبلیغات مشاغل، با دو روند شروع به فعالیت می کنند. برخی در کل سطح ایران فعالیت کرده و تمامی مشاغل کشور را ثبت می کنند؛ اما برخی دیگر مانند سامانه مشاغل تبریز 118، صرفا به ثبت اطلاعات تخصصی مشاغل شهر تبریز یا سایر شهرها می کند. پس هر کسی که وارد سایت تبلیغات تبریز 118 می شود، مطمئن است که فقط اطلاعات و داده های کسب و کاران تبریز را دریافت می کند.

تبلیغات مشاغل به تفکیک حوزه های مختلف کسب و کار

در چنین سایت هایی، تمامی مشاغل به تفکیک حوزه و موضوع بندی کسب و کار ثبت می شود. مانند لیست دندانپزشکان تبریز، لیست آرایشگاه های زنانه تبریز، لیست رستوران های تبریز، لیست مدارس تبریز و در نهایت، یک لیست جامع از مشاغل را شامل می شوند.

سایت تبلیغات مشاغل در تبریز

اگر شما هم یک گروه مشتری و جامعه ی بالقوه ی هدف در تبریز دارید، یا اگر یک کسب و کار هستید که به دنبال یک خرید انبوه و عمده از کسب و کاران تبریز می باشید، درست آمده اید! سامانه مشاغل تبریز 118، در خدمت شما عزیزان است تا به جذب مشتری، جذب کارفرما و درآمد بیشتر شما کمک کند. ما کنار شما خواهیم بود و اطمینان پیدا می کنیم که شما به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید.

ثبت شغل در گوگل مپ

از دیگر خدمات سامانه ی تبریز 118، می توان به ثبت شغل در گوگل مپ اشاره کرد. افزایش رتبه ی گوگل مپ با وصل کردن لینک نقشه به صفحه ی اشتراک شما، امتیاز صفحه ی شما در وبسایت تبریز 118 افزایش یافته و باعث رتبه ی بالاتری در گوگل خواهد شد. ثبت نقشه ی گوگل مپ یکی از اصلی ترین و عمده ترین و اولین راه ها برای تبلیغات محلی گوگل می باشد که به نوعی می توان گفت از فرآیند ثبت شغل در گوگل می باشد. فرض کنید یک مسافر وارد شهر شما می شود، دنبال غشل شما یا کسب و کار مرتبط با کسب و کار شما می گردد و با سادگی با جستجو در نقشه ی گوگل مپ به اطلاعات شما دست پیدا می کند. سپس از طریق لینک وبسایت، وارد صفحه ی شما در سایت می شود. شگفت انگیز است!

تبلیغات و ثبت شغل در گوگل

روش های مختلف و متنوعی برای تبلیغات کسب و کارها در فضای مجازی وجود دارد و روزانه ده ها روش مختلف به وجود می آید؛ از صفحات سلبریتی ها و بلاگرها تا کانال های سرگرمی که بیشترین بازدید را به خود می گیرند. اما همانطور که می دانید این صفحات و اپلیکیشن ها تاریخ انقضا دارند. واقعا چقدر می توان به طور دائمی به یک اپلیکیشن اعتماد کرد و به فکر تبلیغات و روش های متفاوت تری نبود؟

ما به شما می گوییم یکی از اصلی ترین و رایج ترین راه ها برای تبلیغات در گوگل، ثبت شغل در گوگل و استفاده از سایت های تبلیغات مشاغل است که از ابتدایی ترین و اصلی ترین راه ها برای آغاز حضور اجتماعی و مجازی می شود نام برد.

مشاغل تبریز فقط با یک کلیک!

شما با یک ثبت شغل در سامانه های اطلاعاتی، در دسترس سراسر ایران خواهید بود! کدام یک از تبلیغات مشاغل از این راحتتر و ارزانتر است؟ تمامی اپلیکیشن ها و پلتفرم ها روزی انقضای خود را از سر می گذرانند و آن چیزی که ماندگار است، گوگل است و بس!

جمع بندی

چگونه شغل خود را در گوگل ثبت کنیم؟

این سوال، آغاز نوشتن این کلمات و توضیحات بود تا به شما درباره ی جامعه ی تبلیغاتی بگوییم؛ در مورد کسب و کارها بگویم؛ در مورد سایتهای تبلیغات مشاغل و ثبت نقشه گوگل مپ بگوییم ... تا اگر شما هم می خواهید کمی بیشتر در دسترس مشتریان خود قرار بگیرید و به راحتی به اطلاعات به روز شما دسترسی داشته باشند؛ و آن هم از صفحه ی اول گوگل، پس راه را درست آمده اید.

بگویید شما بهترین سایت تبلیغات مشاغلی که می شناسید کدام است؟

ما کنارتان خواهیم بود تا مطمئن شویم، موقع جستجو، به موقع و سریع و ارزان در دسترس مشتری خواهید بود. همه جای تبریز یکجا کنار هم، با سایت تبلیغات مشاغل تبریز 118.