مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

آموزش سئو برای مبتدیان - خزنده وب

در این سری از مقالات آموزش سئو مبتدی، به مبحث وب کراولر ها و مخصوصا کراول گوگل می پردازیم.

با توجه به شناختی که شما از عملکرد موتورهای جستجو دارید، بررسی کنید که آیا موتور جستجوی گوگل می توانند سایت شما را پیدا کند؟

  ادامه مطلب ...

۴ میلیون سرمایه گذاری و ۱۰۰ میلیون درآمدزایی با سئو

آیا می دانید که با صرف تنها ۴ میلیون تومان سرمایه اولیه، می توانید پس از مدتی به درآمدی بالا ۱۰۰ میلیون تومان از وب سایت خود برسید؟ اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید، با شرکت در دوره آموزش سئو می توانید یک مهارت درآمدزا کسب کنید. سئو به شما کمک می کند تا سایت خود را در نتایج جستجو گوگل در رتبه های بالایی قرار دهید و از این طریق، بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنید

  ادامه مطلب ...

9 مهارت لازم برای تولید کنندگان محتوا

در این مقاله نیوسئو، 9 مهارتی که به تولید کنندگان محتوا کمک می کند تا تولید محتوای خوب انجام دهند را بررسی میکنیم. وظایف تولید کننده محتوا را آموزش می دهیم و تمام مهارت های لازم برای تولید کننده محتوا را ذکر میکنیم.

کره بادام زمینی و مربا، بتمن و رابین، تخم مرغ و ژامبون، این ها همه جفت های بسیار معروفی هستند که احتمالا شما هم در رابطه با آن ها شنیده اید (و یا حتی بعضی از آن ها را زده اید تو رگ!) اما برای بازاریاب های درونگرا، فقط و فقط یک جفت وجود دارد که به دردشان می خورد: محتوا و بازاریابی

  ادامه مطلب ...

بهترین ابزارهای کاربردی در بازاریابی دیجیتال

مدیریت بازاریابی دیجیتال چگونه است؟ چطور می توان بازاریابی دیجیتال را سازماندهی کرد؟ چگونه می توان انگیزه کافی در تیم بازاریابی دیجیتال سازمان ها ایجاد کرد؟

یکی از چیزهایی که باعث می شود کسب و کار ها، تلاش های خودشان را برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال رها کنند، پیچیدگی بیش از حد آن ها می باشد.

شما تا الان چند گزارش سئو سایت دیده اید؟ من صدها گزارش سئو تا الان دیده ام. این گزارش ها ممکن است عمیق و پر از دیدگاه های مختلف باشد و کاملا نکات مهمی در آن ها مطرح شده باشد، اما تعداد بسیار کمی از آن ها واقعا به صورتی سازماندهی شده اند که بتوان به صورت عملی از آنها استفاده کرد و یا مفید باشند.

در بسیاری از موارد حتی کسب و کار های بزرگتر با تیم های بازاریابی دیجیتال بزرگ هم خیلی مواقع ایده های خودشان را رها می کنند و نمی توانند بازاریابی دیجیتال خودشان را سازماندهی کنند. معمولا یک هدف وجود دارد که به خوبی تعریف شده است و حتی یک استراتژی قوی وجود دارد، اما یک نقشه راه گام به گام و عملی وجود ندارد که این امکان را فراهم کند تا استراتژی های مشخص شده، محقق شوند.

موضوع این است که بازاریابی دیجیتال می تواند بسیار پیچیده باشد. قطعات به هم پیوسته بسیار زیادی در بازاریابی دیجیتال وجود دارد که باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند و تیم های بازاریابی باید نسبت به آن ها نظارت داشته باشند، به خصوص قبل از اجرای یک پروژه یا برنامه جدید.

  ادامه مطلب ...

آپدیت الگوریتم های گوگل از 2011 تا 2024

به روز رسانی الگوریتم های گوگل از 2011 تا 2024 را در این مقاله آموزش سئو بررسی خواهیم نمود.

گوگل تقریبا هر روز در الگوریتم های رتبه بندی خودش تغییرات ایجاد می کند. گاهی ما متوجه این تغییرات می شویم و گاهی متوجه نمی شویم. بعضی از آن ها گاهی ناشناخته باقی می مانند و بعضی دیگر از آن ها باعث می شوند به کلی SERP ها تغییر کنند. در نتیجه، این مقاله مثل یک برگه تقلب است تا بتوانیم مهم ترین به روز رسانی الگوریتم های گوگل در سال های اخیر را بشناسیم. همچنین در این مقاله توصیه هایی به شما می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید سایت خودتان را مطابق با این به روز رسانی ها، بهینه سازی کنید.

  ادامه مطلب ...