مانند فوتبال، زمانی شما در بازاریابی و فروش موفق خواهید شد که به صورت تیمی کار کنید. مهم نیست که تعداد اعضای تیم بازاریابی شما چند نفر باشد، مهم آن است که به صورت تیمی با یکدیگر کار کنید.
پس از تحقیقات فراوان در رابطه با ویژگی های تیم بازاریابی حرفه ای، 9 ویژگی و شاخصه برای آن معرفی شده است که در این مقاله می توانید با آن ها آشنا شوید:
آجیلهای مخلوط مانند آجیل هفت مغز، میان وعدهای محبوب و مغذی هستند که از انواع مختلف آجیل و خشکبار و یا آجیل به تنهایی تشکیل شدهاند. معمولاً شامل بادام، بادام هندی، بادام زمینی، گردو و سایر موارد هستند که بافت و طعم متنوعی را ارائه می دهند. برای خرید آجیل هفت مغز، مواردی هستند که هنگام خرید باید به آنها توجه کرد. مواردی از قبیل کیفیت آجیل هفت مغز، تازه بودن آن، ترکیب و اجزای آجیل و خرید آجیل هفت مغز از جاهای مطمئن مانند فروشگاه آنلاین لوبلی.
گاهی اوقات اتفاق میافتد که آجیلهایی که خریداری میشود ظاهر خوبی دارند؛ اما بعداً مشخص میشود بی کیفیت هستند و همچنین طعم ناخوشایندی دارند. بنابراین چگونه میتوان تشخیص داد که آیا آجیلی که میخرید با کیفیت است یا خیر؟
آیا تاکنون درباره OWL Project (پروژه جغد) شرکت گوگل را شنیده اید؟
اگر تاکنون نشنیده اید بهتر است این مقاله را کامل بخوانید.
ابتدا در مورد شکل گیری این پروژه کمی صحبت خواهم کرد.
در پاییز 2016 زمانی که دونالد ترامپ نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری امریکا اعلام کرد اخبار غیرواقعی زیادی در فضای مجازی منتشر شد.
همانطور که می دانید، بک لینک یکی از مهمترین و موثرترین فاکتورهای سئو سایت است. بنابراین قبل از شروع به ساخت بک لینک، باید به وسیله ابزارهایی که به منظور آنالیز بک لینک در نظر گرفته شده به اطلاعات زیر پی ببرید:
در این مقاله تصمیم گرفتم که بهترین ابزار آنالیز لینک را به شما دوستان عزیز معرفی کنم.
یکی از مواردی که می تواند به آموزش بازاریابی کمک کند، نگاه به بازاریابی شرکت های مختلف است تا بتوان همیشه نکات جدیدی را از آنها یاد گرفت. در واقع یکی از دلایل موفقیت امیر قمصری استفاده از همین موضوع است!
همه ما خوب می دانیم که استیو جابز اصلا تحصیلات دانشگاهی نداشت و مهندس نبود. اما در زمینه بازاریابی بسیار چیره دست و خبره بود. در واقع مهارت های بازاریابی او بود که به اپل کمک کرد تا در بین بهترین شرکتها در زمینه تکنولوژی های نوین قرار بگیرد و از ورشکستگی نجات پیدا کند.
بازاریابی اپل یک مثال بسیار عالی در زمینه سازماندهی و استراتژی بازاریابی به نحوه صحیح برای شرکت های مختلف است. بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ از روش ها و نکات بازاریابی این غول فناوری الگو برداری می کنند.
شرکتی که از آژانس های بازاریابی محتوا برای تولید محتوای با کیفیت بهره می برد و نرم افزارها را به عنوان بخشی از خدمات رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد. در اینجا ارزشمندترین اصول بازاریابی در شرکت اپل را آورده ام. احتمالا مواردی هست که می توانید از آنها استفاده کنید.