مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

گوگل: علامت حق تالیف را در صفحه تان بگذارید

احتمال می رود گوگل در آینده از علامت حق تالیف استفاده کند؛ با اینکه در این یک سال آن را حذف کرده بود. گری ایلیز از جانب گوگل گفت که وب مسترها و مولفان باید حق تالیف را در پیج یا صفحه خود قرار دهند. آگوست ۲۰۱۴ بود که گوگل نه تنها تصویر مخصوص حق تالیف بلکه به طور کامل پشتیبانی آن را از بین برد.
اما گری ایلیز خیلی ناگهانی همه را شگفت زده کرد و گفت که: حق تالیف را در کد منبع source code- زنده نگه دارید! این ماجرا دنی سوولیوان، موسس هیات تحریریه Search Engine Land و بسیاری از مخاطبان را شگفت زده کرد. من کاملا مطمئن هستم که جان مولر از سوی گوگل به وب مسترها گفت که برداشتن حق تالیف از سایتها کاری امن است. اما اکنون گری ایلیز سعی دارد تا آن را حفظ کند.
چرا علامت حق تالیف را نگه داریم؟ گری گفت که اصلا مشخص نیست چه زمانی تیم جستجوی گوگل شروع به استفاده مجدد آن کند. بله این واقعا گیج کننده است.
من یقین دارم که گوگل مدلی از حق تالیف و رنک نویسنده را وقتی الگوریتم مقاله های in-depth را در نتایج جستجو نشان می دهد استفاده می کند. پس احتمالا به این علت است که از ما خواستند تا علامت حق تالیف را برنداریم. ما سعی می کنیم تا هر زمان که این مسئله از سوی گوگل واضح و مشخص شد شما را با خبر سازیم.

منبع : Searchengineland

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.