مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

محتوای سایت های چند زبانه و تاثیر آن بر سئو

درود بر شما دوستان عزیزم، امیدوارم که مثل من سرحال و سرشار از انرژی مثبت باشید. در این فیلم آموزش سئو قصد دارم در مورد یک نکته خاص صحبت کنم و روی صحبتم با طراحان وب سایت هست و یک مقدار بحث سنگین می باشد.

اگر دوست ندارید ویدئو آموزشی بالا را ببینید؛ متن زیر که تمام توضیحات ویدئو هست را بخوانید:

اگر صاحب یک وبسایت با شرایطی که در ادامه می گویم باشید می توانید این فیلم آموزش سئو را بفرستید برای طراح سایتتان تا بتواند مواردی را که می گویم حتما و حتما اعمال کند. ما قصد داریم در مورد محتوای سایت های چند زبانه صحبت کنیم و گوگل یک مساله ای را خیلی تاکید کرده است، حالا که یک سایت چند زبانه می باشد؛ برای رنج های ip های مختلف خودشان نمایش داده شوند، یعنی مثلا اگر وبسایت نیوسئو یک نسخه فارسی دارد یک نسخه انگلیسی و یک نسخه عربی، برای ip های فارسی فقط محتوای فارسی نشان دهیم به صورت اتوماتیک و برای ip های انگلیسی و عربی هم به همین شکل.

افرادی که از کشورهای انگلیسی زبان وارد می شوند، نباید محتوای فارسی ببینند و بعد انتخاب کنند که چه زبانی هستند.
من تا الان در مورد مخاطبین شما صحبت کردم. همیشه گفتیم و شما دوست عزیز هم حتما می دانید که گوگل به شدت و بارها اصرار کرده است، شما برای کاربر محتوا بسازید باقی آن با من، لازم نیست برای من بسازید و اینجا هم دقیقا مساله همین است.

شما دوست عزیز وقتی این کار را انجام می دهید باید یک چیز در ذهنتان باشد که خزنده های گوگل زمانی که وارد سایت دو زبانه یا چند زبانه شما می شوند و قصد دارند سایت شما را بررسی کنند در همان نتایج شما را بالاتر قرار می دهند چون شما محتوای اضافه تر را به خورد گوگل نمی دهید.

این موردی که از سوالات متداول دوره سئو گفتم اگر سایت چند زبانه داشته باشید مطمئنم 99 درصد انجام نمی دهید چون تعداد وبسایت هایی که با این شرایط به ما مراجعه کردند برای بهینه سازی سورس زیاد بوده و من حتی یک بار هم ندیدم که یک نفر این استراتژی را پیاده سازی کرده باشد، در حالی که استراتژی فوق العاده ای هست و تاثیر بسیار بسیار زیادی دارد. امیدوارم که متوجه داستان این کلیپ شده باشید و اگر سخت بود سوال بپرسید و من در خدمت شما هستم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.