مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

پست مهمان و افزایش شگفت انگیز ورودی گوگل

ارسال پست مهمان,پست مهمان,پست مهمان چیست

پست مهمان یکی از فعالیت های مداوم بسیاری از صاحبان وب سایت ها است. سایت های موفق نیز با اینکه به طور مداوم در وبلاگ خود مقاله های ارزشمندی منتشر می کنند، اما با این حال در بیشتر مواقع از خدمات سایت های پست های مهمان در روند کاری خود نیز استفاده می کنند. بر اساس تجربه هایی که در آموزش سئو داشته ایم، پست مهمان در واقع یک استراتژی بسیار مهم است که می تواند بازدیدکنندگان وبلاگ شما را به شدت افزایش دهد. در ادامه بیشتر به ماهیت اینکه پست مهمان چیست و چگونه می توان یک پست های مهمان تاثیرگذار نوشت را مورد بررسی قرار می دهیم.

پست مهمان چیست؟

قطعا برای اینکه بتوانیم آموزش نوشتن پست مهمان و نکاتی مهم درباره آن را برای شما شرح دهیم، باید بررسی کنیم که پست مهمان چیست و چه نقشی می تواند در سئو داشته باشد.

پست مهمان یعنی تولید و انتشار یک مقاله در وب سایت یا وبلاگ شخصی دیگر.

اگر وب سایت شما وضعیت کلی مناسبی دارد، پیشنهاد می کنیم که از سایت های پست مهمان موجود استفاده کرده و مقاله هایی را در آن ها منتشر کنید و در تمامی آن مقاله ها سعی کنید مخاطبین را متمایل کنید به وب سایت شما مراجعه کرده و سفارش پست های مهمان بدهند. این یک راه فوق العاده برای بهبود ارتباط با افراد می باشد. بسیاری از افرادی که در روند تولید محتوا سایت خود از این مفهوم استفاده نکرده اند، طبیعتا متوجه ضررهایی که متحمل شده اند، هستند.

3 دلیل اهمیت پست های مهمان

در ادامه به بررسی مهمترین دلایلی که سبب می شود تولید و انتشار پست های مهمان به یک استراتژی بسیار فوق العاده تبدیل شود را برای شما ارائه کرده ایم.

پست مهمان باعث ایجاد روابط دوستانه می شود

بدون هیچ استثنائی، وب سایت ها نیاز به منتشر کردن محتواهای ارزشمند دارند. در نتیجه اگر شما بتوانید محتواهای خوب و بهینه شده ای را به سایت های پست مهمان تحویل دهید، قطعا این مسئله کمک های زیادی به روند افزایش رتبه کلی سایت آنها خواهد کرد. بنابراین شما به سمتی خواهید رفت که روابط دوستانه مناسبی با دیگر وب سایت ها ایجاد کنید.

به طور کلی وبلاگ نویسان سودهای زیادی از گفتگوهای موجود در اینترنت به دست می آورند؛ مخصوصا در سایت های شبکه اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر. این موارد به طرز شدیدی می توانند تاثیرگذار باشند.

در نتیجه، هنگامی که شما روابط دوستانه با وبلاگ نویسان ایجاد می کنید، در واقع تاثیر حضور برند خود در شبکه های اجتماعی را نیز بهبود داده اید. طبیعتا این مسئله کاربران زیادی را جذب محتواهای سایت شما خواهد کرد.

پست مهمان برای موتورهای جستجو مهم است

تنها مسئله ای که نمی توان از آن در مورد پست های مهمان چشم پوشی کرد، این است که تولید و منتشر کردن پست های مهمان سبب می شود تا موتورهای جستجو برای وب سایت مهمان و میزان ارزش بیشتری قائل شوند.

در هر صورت، سایت میزبان باید در مقاله مورد نظر، به وب سایت شما لینک بدهد (معمولا در ابتدا یا انتهای مقاله این لینک ها دیده می شوند). با گذشت زمان، این بک لینک ها برای موتورهای جستجو حکم ارزش هایی را پیدا می کنند که به وب سایت شما اختصاص داده شده اند. در نتیجه، بازاریابی محتوا شما به مراتب راحت تر خواهد شد.

پست های مهمان شهرت برند شما را افزایش می دهند

شاید بهترین ویژگی پست مهمان این باشد که شما محتوای مورد نظر خود را در یک جامعه ای که از قبل به خوبی ساختار پیدا کرده است، انتشار می دهید و پیام خود را به این افراد انتقال دهید. شما با نوشتن پست مهمان و منتشر کردن آن در سایت های پست مهمان، می توانید با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنید؛ حال اگر این کار به درستی انجام دهید، مطمئن باشید که می تواند سودهای زیادی را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد.

اگر کار خود را در زمینه نوشتن پست مهمان به خوبی انجام دهید، به مرور زمان مشاهده خواهید کرد که بر تعداد مخاطبین، کاربران و مشتریان وب سایت شما افزوده می شود. به علاوه اگر تنها هدف شما از ماهیت guest-posting این باشد که بر تعداد فروش محصولات وب سایت خود بیافزایید، باید بگوییم که ممکن است به طور کلی به نتیجه مدنظر خود نرسید. علت این است که کاربران یک سایت تمایل ندارند مطلبی را مطالعه کنند که ارزش و اعتبار خاصی نداشته و نمی تواند اطلاعات جالبی را در اختیار آنها قرار دهد.

بنابراین بهتر است به هنگام نوشتن پست مهمان، به ارزشمند بودن اطلاعات آن نیز به خوبی توجه داشته باشید. به یاد داشته باشید که نوشتن پست مهمان برای مشتریان اگر اطلاعات مناسبی را در اختیار آنها قرار ندهد، در نهایت به سختی ممکن است که به خرید منجر شود.

آموزش نوشتن پست مهمان بی نظیر

ارسال پست مهمان,پست مهمان,پست مهمان چیست

اولین مسئله ای که در این زمینه باید به خاطر داشته باشید، این است که کلیت پست مهمان مورد نظر، باید بر اساس قواعد آموزش تولید محتوا باشد؛ چراکه به هر حال قرار است در یک وب سایت موجود در گوگل یا هر موتور جستجو دیگری منتشر شود. با این حال در ادامه چند تکنیک مهم و کاربردی برای نوشتن پست مهمان وجود دارد که بهتر است از آن ها در روند کاری خود استفاده کنید:

  • لینک دادن به پست مهمان در مقاله های سایت خود
  • به اشتراک گذاشتن پست مورد نظر در شبکه های اجتماعی
  • تشکر از وب سایت یا برندی که پست را منتشر کرده است
  • بررسی منظم و مکرر پست و پاسخ به نظرهای ارسال شده

اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که استراتژی خود را بر این مسئله بگذارید که وب سایتتان را به یک پلتفرم guest-posting تبدیل کرده یا اینکه مطلب مورد نظر خود را در سایت های پست مهمان انتشار دهید، پیشنهاد نیوسئو به شما این است که از مورد دومی استفاده کنید. در هر صورت، قرار گرفتن در معرض دید پلتفرم های جدید، می تواند کمک های زیادی به کسب و کار شما و افزایش محبوبیت آن بکند.

تاثیر پست مهمان بر سئو سایت

بر اساس آمارها و تجربه های موجود، پست مهمان می تواند حدودا 5 برابر ارزش محتواهای جدید منتشر شده در وب سایت شما را داشته باشد. البته در صورتی که توانسته باشید بک لینک مورد نظر را گرفته باشید.

البته نکته گفته شده در بالا در تمامی شرایط نمی تواند صحت داشته باشد. در هر حالت، استفاده از خدمات سایت های پست مهمان، یک استراتژی بسیار ارزشمند و کاربردی است که از جهات مختلف می تواند به شما کمک کند.

اگر سبک تولید محتوای شما کمی سنگین و موضوع مورد نظرتان نیز متناسب با افراد سطح بالا است، بهتر است که به فکر انتشار مقاله خود در وب سایت ها و مجله های خبری باشید.

اگر شما به خوبی توانسته اید اصول سئو سایت را در روند تولید محتوا سایتتان به کار ببرید و در عین حال از ترافیک و رتبه دریافتی خود راضی نیستید، بهتر است هرچه سریعتر اقدام به نوشتن پست مهمان کرده و تلاش کنید آن ها در بهترین سایت های پست مهمان به اشتراک بگذارید. به هیچ عنوان از اهمیت لینک هایی که قرار است داخل مقاله به وب سایت شما داده شود، غافل نشوید. تمام اصول لینک سازی باید برای این لینک ها، رعایت شوند.

چه سایت هایی برای میزبانی بهتر هستند؟

اکنون به احتمال زیاد، اهمیت پست های مهمان را درک کرده اید و تصمیم دارید از خدمات سایت های میزبان استفاده کنید. در مورد این مسئله باید بگوییم که بهترین کار این است که وب سایت های مرتبط با موضوع مورد نظر خود را شناسایی کنید و در بین آن ها، بهترین موارد را انتخاب کنید. سپس با وبمستر هر کدام از آن ها ارتباط برقرار کرده و تقاضای انتشار پست خود در وب سایتشان را بکنید.

نکته مهم دیگری که می تواند به شما کمک کند، استفاده از ابزارهای موجود در این زمینه است. شما می توانید با استفاده از ابزار In Post Author گوگل، آن دسته از وب سایت هایی که از محتوای شما استفاده کرده اند و لینکی به سایت شما نداده اند را شناسایی کنید. سپس از آن ها درخواست کنید تا حداقل یک لینک به وب سایت شما در محتوای خود بدهند.

برای انتخاب سایت میزبان مناسب، استفاده از روند زیر می تواند به خوبی به به تصمیم گیری شما کمک کند:

  • مطالعه کامل و جامع در مورد کسب و کار خود
  • بررسی علاقه مخاطبین به موضوع کسب و کار شما
  • سایت مورد نظر باید بازدیدهای بالایی داشته باشد
  • فعال بودن صاحب سایت در شبکه های اجتماعی

تفاوت پست مهمان و رپورتاژ

همانطور که در بالاتر به وضوح توضیح دادیم که پست مهمان چیست، اکنون قصد داریم ماهیت پست های مهمان و رپورتاژ آگهی های موجود را با یکدیگر مقایسه کنیم تا اشتباهی در این زمینه صورت نگیرید. فهمیدن تفاوت پست مهمان و رپورتاژ آگهی یکی از مسائل بسیار مهمی است که افراد زیادی این دو مفهوم را با یکدیگر اشتباه می گیرند.

در صحبت از پست های مهمان می شود، باید بدانید که محتوای دو سایت مدنظر است. در برخی حالات، پست مهمان یک موضوع واحد دارد که دو سایت تصمیم گرفته اند آن را منتشر کنند و دو پست مکمل ایجاد کنند (اصول بک لینک ها در این حالت نیز باید رعایت شوند). نوع دیگر پست مهمان این است که شما محتوایی را در یک سایت هدف منتشر می کنید؛ به این دلیل که مخاطبین سایت میزبان، مرتبط با موضوع کسب و کار شما هستند.

انتشار و نوشتن پست های مهمان از این دو حالت خارج نیست. نکته مهمی که بهتر است بدانید این است که سایت میزبان همیشه باید رنک و بازدید بالاتری داشته باشد. در غیر این صورت تمامی تلاش شما بیهوده خواهد بود.

اما در رپورتاژ آگهی چنین روندی دیده نمی شود. رپورتاژ آگهی ها بیشتر سعی بر این دارند که برند مبدا را به مخاطبین سایت معرفی کنند. لینک های رپورتاژ آگهی ها توسط خود نویسنده ایجاد شده اند. در صورتی که در پست های مهمان، این سایت میزبان است که تصمیم می گیرد لینکی به سایت مبدا بدهد یا خیر. 

منبع: دوره سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.