مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

بهترین صندلی آرایشگاهی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین صندلی آرایشگاهی

از بهترین و لذت بخش‌ترین لحظات برای مردان و زنان در سالن‌های زیبایی، نشستن روی صندلی آرایشگاهی است. صندلی ارایشگاهی در نظر برخی افراد ممکن است بی‌اهمیت باشد ولی در جلب توجه و رضایت مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد. صندلی ارایشگاهی، از طراحی به روز و ارگونومیک تا انتخاب بهترین مواد و تکنولوژی در ایجاد تجربه‌ای خاص و بهتر در زمان ارائه خدمات در سالن زیبایی نقش بسیار مهمی دارد.

 ویژگی‌های صندلی آرایشگاهی باید طوری باشد که هم از لحاظ زیبایی و هم کارایی مناسب فضای کار باشد. در انتخاب بهترین دکوراسیون آرایشگاه‌ها، صندلی آرایشگاهی جایگاه ویژه‌ای دارد؛ زیرا ضمن زیباسازی فضای سالن در احساس راحتی مشتریان نیز نقش بسزایی دارد. در هنگام خرید صندلی آرایشگاهی باید به ویژگی‌های که این صندلی را منحصر به فرد کرده توجه داشته باشید. در ادامه به ویژگی‌های بهترین صندلی آرایشگاهی خواهیم پرداخت.

صندلی آرایشگاهی چیست؟

در آرایشگاه‌ها مردانه و زنانه، صندلی آرایشگاهی یکی از پرکاربردترین تجهیزات به شمار می‌آید که در مدل‌های مختلف ساخته می‌شود. هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. ویژگی‌های صندلی آرایشگاهی به گونه‌ای است که هم موجب آرامش مشتری می‌شود و هم سطح کار آرایشگر را ارتفا می‌دهد. صندلی‌های آرایشگاهی در مدل‌های سرشور، صندلی کوتاهی مو، صندلی اصلاح مو کودک، جک پدالی و صندلی پدالی تولید و به بازار عرضه می‌شود. در بین تمامی این مدل‌ها وجه اشتراک، میزان و سطح راحتی است که باید این احساس را به خوبی به مشتریان انتقال دهد.

صندلی آرایشگاهی چه مدل‌هایی دارد؟

صندلی ارایشگاهی در صنف‌های مختلف آرایشگری، از آرایشگاه زنانه گرفته تا سالن‌های زیبایی مردانه و کودکان دارای مدل‌های مختلفی است. از جمله مدل‌های صندلی ارایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صندلی میکاپ

صندلی میکاپ، جزو صندلی آرایشگاهی زنانه است که در شکل و انواع مختلفی تولید و وارد بازار می‌شود. صندلی میکاپ بیشتر از رویه چرمی ساخته شده و ارتفاع آن را می‌توان تنظیم کرد. صندلی پدالی آرایشگاهی، صندلی طرح برقی، صندلی برقی و صندلی‌های vip   همگی از زیرمجموعه‌های صندلی میکاپ هستند.

صندلی برقی

صندلی برقی، یکی از معروف‌ترین صندلی‌های آرایشگاهی شناخته می‌شود که بیشتر در سالن‌های زیبایی زنانه استفاده می‌شود. چرخش و کنترل در این مدل صندلی به شکل برقی انجام می‌گیرد. قابلیت تنطیم ارتفاع کار آرایشگران را راحت کرده است؛ از همین رو برخورداری از صندلی برقی در آرایشگاه‌های حرفه‌ای و سالن‌دار بسیار تاثیرگذار است.

صندلی vip  آرایشگاهی

نوعی از صندلی‌های برقی هستند که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارند و در مدل‌های مختلف ساخته می‌شوند مثل: مدل پایه پنج‌پر چرخشی و ثابت.

صندلی vip  آرایشگاهی

ویژگی‌های بهترین صندلی آرایشگاهی

ویژگی‌های بهترین صندلی آرایشگاهی برای سالن‌های زیبایی موارد مختلفی را شامل می‌شود. مجموع این ویژگی‌ها در کنار هم، موجب خرید محصولی متفاوت و باکیفیت خواهد شد. از خصوصیات مهم صندلی آرایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برقی بودن: برقی بودن صندلی آرایشگاهی ممکن است ویژگی ساده‌ای به نظر برسد ولی برای افرادی که کارهای پوست و نو انجام می‌دهند، اهمیت زیادی دارد. هنگام استفاده از صندلی برقی نیازی به جابجایی فیزیکی نبوده و انرژی بیهوده هدر نمی‌رود.
  • تسلط بیشتر: صندلی‌های ارایشگاهی برقی سبب تسلط بیشتر آرایشگر در انجام کار می‌شود.
  • قیمت مناسب: قیمت صندلی‌ آرایشگاهی با توجه به دوام، کارایی و مزایای فراوان بسیار مقرون به صرفه است. خرید صندلی آرایشگاهی از مراکز معتبر ضمن خرید مطمئن سبب پایین آمدن قیمت می‌شود.
  • موجب راحتی در انجام امور آرایشگاهی می‌شود.
  • تسلط بیشتر آرایشگر برای انجام کارهای متنوع زیبایی
  • استفاده از بهترین صندلی‌های آرایشگاهی باعث کاهش میزان خستگی متخصصان زیبایی در حین انجام کار می‌شود.
  • برخی از صندلی‌های آرایشگاهی خاصیت جمع شوندگی دارند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند.
  • ویژگی‌های ظاهری و منحصر به فرد محصول تا حد زیادی در زیبایی سالن تاثیر دارد.
  • قابلیت تنطیم ارتفاع صندلی‌های آرایشگاهی از دیگر ویژگی‌های بهترین صندلی آرایشگاهی است.
  • صندلی‌های آرایشگاهی از روکش باکیفیت ، نرم و راحتی برخوردار هستند.
  • در بررسی ویژگی‌های بهترین صندلی برای آرایشگاه‌ها باید به گارانتی و خدمات پس از فروش نیز توجه زیادی کرد؛ بنابراین سعی کنید خرید صندلی‌ ارایشگاهی را از مراکز معتبر انجام دهید.

فروشگاه صنعت نواز بهترین تولیدکننده تجهیزات آرایشگاهی

فروشگاه صنعت نواز بهترین تولیدکننده تجهیزات آرایشگاهی

مجموعه صنعت نواز از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه تولید صندلی‌های آرایشگاهی آغاز کرد. صنعت نواز با در نظر گرفتن نیازهای سالن زیبایی تنوع زیادی در تولیدات خود به وجود آورده است.  مجموعه تولیدی صنعت نواز از به روزترین و مجهزترین تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی برای ساخت انواع صندلی و ملزومات آرایشگاهی استفاده می‌کند. اگر قصد خرید صندلی آرایشگاهی را دارید، فروشگاه صنعت نواز بهترین گزینه است؛ زیرا خدمات خود را به صورت آنلاین و حضوری به مشتریان ارائه می‌دهد.