مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

مقالات سئو

مقالات آموزش سئو و بهینه سازی سایت

نکات سایت های فروشگاهی

سئو باید بر اساس اصول و استراتژی های خود سایت فروشگاهی انجام شود. متخصصان سئو سایت باید از روش های مختلفی برای این دسته از مشاغل استفاده کنند. اگر به تازگی یک وب سایت فروشگاهی راه اندازی کرده اید و نمی دانید چگونه ترافیک آن را به بهترین نحو هدایت کنید. بهینه سازی سایت نقش بسیار مهمی در جذب کاربران و افزایش ترافیک دارد; طبیعی است که هرچه در صفحه نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید، عملکرد بهتری برای سایت فروشگاه خود داشته باشید.

 

سئو سایت های فروشگاهی

راه های زیادی برای افزایش بازدید وب سایت وجود دارد، اما افزایش ترافیک به تنهایی چیز زیادی برای سایت فروشگاهی فراهم نمی کند. افزایش ترافیک برای وب سایت فروشگاهی مفید است و درصد زیادی ورودی ها به خرید ختم می شود. یکی از راه های افزایش بازدید، دریافت ورودی از طریق سئو و موتورهای جستجو است و البته هیچ روشی به اندازه این روش نمی تواند فروش یک وب سایت فروشگاهی را افزایش دهد، زیرا دسترسی به وب سایت فروشگاهی از طریق موتورهای جستجو مشتریان هدف قرار می گیرد، یعنی ، آنها کلمات کلیدی مربوط به همان فروشگاه را جستجو کرده اند، بنابراین به احتمال زیاد به محصولات و خدمات آن وب سایت نیاز دارند و احتمال خرید آنها به صورت غیر هدفمند بسیار بیشتر از ورودی است. بنابراین سئو برای فروشگاه های آنلاین بسیار مهم است.

بهینه سازی سایت فروشگاهی

چگونگی سازماندهی محتوای شما در وب سایت شما بسیار مهم است. زیرا می تواند بر روی نتایج سئو سایت فروشگاهی تاثیر بگذارد. هنگامی که خریداران بتوانند به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کنند، تمایل دارند زمان بیشتری را در سایت شما صرف کنند و صفحات دیگر را کاوش کنند و زمان حضور در سایت و زمان روی معیارهای صفحه وب سایت را افزایش دهند. یک نتیجه.

مشکل اکنون این است که چگونه می توان ناوبری سایت را به بهترین نحو بهبود بخشید. پاسخ ساده است؛ نیازی نیست زیاد به دسته بندی های سایت خود توجه کنید و واقعاً نیازی به زیاده روی ندارید.

یک ساختار ساده و روان برای سایت می‌تواند فعالیت خزنده‌های Google را کاهش دهد و در نهایت منجر به بهبود رتبه‌بندی محصولات و سایر صفحات در سایت شما شود. با استفاده از تصویر زیر می توانید یک مکان استراتژیک بسیار شیک و جذاب برای کاربران خود ایجاد کنید.

این روشی است که به کاربران کمک کرده‌اید تا ساختار سایت را درک کنند و به موتورهای جستجو در خزیدن صفحات شما کمک کنید. این آیتم می تواند رتبه برتر را برای شما به ارمغان بیاورد. زیرا هدف اصلی گوگل این است که کاربران خود را در سریع ترین زمان ممکن به بهترین نتایجی که می خواهند برساند. پس از این ساده سازی ساختار، تولید محتوا برای صفحات سایت نیز بهبود می یابد و اگر بتوانید از نکات و اصول آموزش تولید محتوا به خوبی استفاده کنید، می توانید کاربران بیشتری را جذب کنید. به یاد داشته باشید که سایت شما باید قبل از هر چیز برای مشتریان ساخته شود. در نتیجه، صفحات درباره ما و ارتباط با ما بسیار مهم است و باید به آنها توجه کافی داشته باشید.

روش دیگری که در بهینه سازی ساختار سایت موثر است استفاده از کادر جستجو در بالای صفحه سایت است. البته این عامل مستقیماً بر سئو تأثیر نمی گذارد. اما به کاربران کمک می کند تا به راحتی به آنچه می خواهند دسترسی داشته باشند و همانطور که گفته شد این موضوع یکی از اصلی ترین ویژگی های سئو سایت فروشگاهی است.

لینک سازی برای سایت فروشگاهی

بک لینک ها به موتورهای جستجو نشان می دهند که وب سایت شما چقدر ارزشمند است. در واقع سئو سایت بدون استفاده از لینک نمی تواند نقش مفیدی ایفا کند. این مورد بخشی از سئوی خارجی وب سایت در نظر گرفته می شود.

تحقیق کلمات کلیدی

تمام دوره‌های آموزشی SEO سایت‌های فروشگاهی تاکید زیادی بر تحقیق کلمات کلیدی دارند. زیرا بدون کلمات کلیدی مناسب، امکان کارکرد موفقیت آمیز سایت فروشگاهی وجود ندارد.

ابزارهای تحقیقاتی کلمات کلیدی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای شناسایی بهترین و موثرترین عبارات سایت خود استفاده کنید. پس از اینکه لیست مناسبی از کلمات کلیدی را برای خود تهیه کردید، زمان آن رسیده است که برای هر یک از آنها محتوای مفید و کاربردی ایجاد کنید که شرایط لازم برای کسب رتبه برتر از گوگل را داشته باشد.

علاوه بر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، می توانید از پیشنهادات گوگل نیز برای یافتن بهترین کلمات کلیدی استفاده کنید. همچنین می توانید خود را به جای کاربران هدف خود قرار دهید و تصور کنید که آنها چه عباراتی را در گوگل جستجو می کنند، به عنوان مثال برای خرید کفش.

بهینه سازی صفحات فروش محصولات

تا این مرحله، باید ساختار ساده و روان و همچنین فهرست کلمات کلیدی خوبی داشته باشید. گام بعدی این است که صفحه محصول خود را با استفاده از کلمات کلیدی که پیدا کرده اید بهینه کنید.

بهتر است ابتدا این اقدامات را برای صفحات بهتر سایت خود اجرا کنید. برای سایت های فروشگاهی، این صفحات معمولاً صفحه اصلی، صفحه اصلی برای فروش محصولات و صفحه محصولات پرفروش سایت هستند. البته، اگر به تازگی seo فروشگاه را راه اندازی کرده اید، بهتر است روی صفحه اصلی وب سایت خود تمرکز کنید تا در آینده بتوانید بازدهی بهتری از آن کسب کنید.

پس از اینکه صفحه هدف خود را شناسایی کردید، بهتر است موارد زیر را برای بهینه سازی آن در نظر بگیرید:

  • استفاده صحیح از کلمات کلیدی هدف در عناوین دسته ها
  • استفاده از عبارات کلیدی کلیدی در توضیحات متا محصولات سایت

بهبود تجربه کاربری

  • بهینه سازی سرعت سایت

سرعت سایت یک عامل مهم در رتبه بندی گوگل است. هنگامی که ساختار ساده و روانی از سایت خود دارید، وقت آن است که بر سرعت بخشیدن به سایت خود تمرکز کنید. اگر بتوانید از این نکات به خوبی استفاده کنید، می توانید کاربران را برای مدت طولانی در صفحه سایت خود نگه دارید.

  1. استفاده از قالب سریع سازگار با موبایل
  2. استفاده از تصاویر کوچکتر و بهینه شده
  3. هر افزونه ای را که برای شما مفید نیست حذف کنید
  • Responsive Design بودن سایت

طراحی ریسپانسیو به این معنی است که سایت فروشگاه شما به خوبی در همه دستگاه‌ها مانند تبلت، رایانه رومیزی و تلفن همراه نمایش داده می‌شود. یک تم جذاب می تواند کاربران زیادی را به سایت شما جذب کند و آنها را تشویق کند که برای مدت طولانی تری در سایت شما بمانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.